دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا
Image Slider 1
درباره وبلاگ


به وبلاگمون خوش آمدید نظر یادتون نره با تشکر:مدیریت سایت

وبلاگ دوستان

جم رایگان کلش اف کلنز
New Game
شهر آهنگ های جدید
نشاط چت
خرید هاست لینوکس
قالب های مذهبی
ساعت اليزابت
آوای عشق.
پــــــــــــــارادایـــــــــــ ــــــــــــس
معجزه عشق - جایی برای عشق - سرزمین عشق
فدراسیون دختران مبتکر
بهترین وبلاگ سرگرم کننده
ترفند های زیبای کامپیوتری
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آدرس maysam-music.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا

Yousef%20Anousheh%20 %20To%20Bemoon%20Leila دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا

متن آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا :

عشق من تویی این دنیام مجنونم تو بمون لیلا

عاشق شو عشق من بازم عاشق شو محرم رازم

من با تو عشق و فهمیدم با تو به دنیا خندیدم

عشقت شد همه وجودم از اول عاشقت بودم

دل من پای تو گیره نفسم واسه تو میره

برو به فکر خودت باش به نگام نگات اسیره

اگه تو نباشی پیشم واسه تو دیونه میشم

دیونه واست زیاده اما من آخریشم

میدونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره

پر از حس رقیبه به من احساسی نداره

به من حسی نداره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا

♫♫♫♫♫♫

عشق من تویی این دنیام مجنونم تو بمون لیلا

عاشق شو عشق من بازم عاشق شو محرم رازم

من با تو عشق و فهمیدم با تو به دنیا خندیدم

عشقت شد همه وجودم از اول من عاشقت بودم

می دونم نگات اسیره تو دلت یه جایی گیره

برو هر جا دلت خواست نری از قصه می میرم

نگو این رسم زمونست همه این حرفا بهونست

قسمت و نصیب و تقدیر یه دروغ بچگونست

می دونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره

پر از حس رقیبه به من احساسی نداره

به من حسی نداره

♫♫♫♫♫♫

می دونم نگات اسیره تو دلت یه جایی گیره

برو هر جا دلت خواست نری از قصه می میره

نگو این رسم زمونست همه این حرفا بهونست

قسمت و نصیب و تقدیر یه دروغ بچگونست

می دونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره

پر از حس رقیبه به من احساسی نداره

به من حسی نداره

MP3 – 320

Yousef Anousheh – To Bemoon Leila

MP3 – 128

Yousef Anousheh – To Bemoon Leila

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:
بازديد : بار 8:26 | دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا, نویسنده : meysam salmani
نويسنده
امكانات وبلاگ